Wednesday, September 26, 2012

Excited to be here

Yay!.. weekend aku dapat cuti, lega sgt2. My favorite thing in the world to do is just hang out with family. I feel blessed!!!!
 
First, morning am bz manage housework, u know lah.. lipat baju yang membukit.. bukan menggunung ye hehe.. vacuum..n lain2 lah. Then tido.. tido. Best2.
 
Then petang, barulah hubby decide ke mengkuang dam, sbb dia sll dengar aku serabut dengan keje. Bila serabut aku kan suka tgk warna hijau, tasik ke.. pantai. Then he suggest ke MENGKUANG DAM ... Plus kami nak jugak bw zara jalan2. heaven what MENGKUANG DAM. Wah setuju terusssss..

So sampai la ke Mngkuang damn..

 
Budak paling happy...

 
Ingatkan nak duduk tgk org jogging, bg ikan makan roti.. sekali eh.. eh.. dua beranak ni nak berjogging plak. Mengekor la aku. Elok sgt la dress zara nak berjogging haha

 
Si ayah pegang tangan x nak lepas.. dia takut anak dara dia jatuh.
almaklum jogging pakai high heels haha

 
Balik aku terpaksa dukung gilir2 ngan hubby. SEBAB nya.. dia obses dengan bunga. Asyik berhenti nak kutip bila nak sampai anak ooi.

 
Stop again.. kutippppp

 
Tgk dia kutip lagi.. Jangan tanya la kat aku kenapa pokok bunga di rumah aku x tumbuh ya!

Dress zara untuk toddler 4 yrs.. cun2 dia pakai. labuh pun elok. Ye now, if want buy new dress, i will choose 4 yrs, baru bleh pakai lama haha.
 
So cantikkan mengkuang dam! hehe masih mcm dulu2 aku jogging ngan hubby ngheee, zara pun boleh tgk sekali.
 
I absolutely love sunday!


1 comment:

RieNa said...

dok baca 'damn' dok nampak fara dok menyumpah ja dr awal entry. hahahaha

damn - menyumpah
dam - empangan

sekian kelas bahasa inggeris kita. (mcmlah k riena tu terer sgt.haha)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails