Tuesday, September 18, 2012

Puas hati aku!!!

Semalam lepas abis kerja... ye aku kerja. jangan byk soal. Aku sibuk till oct okkk.. Aku lapar tahap gabannnn. Pluss stress ngan keja. Nak mkn nasi x lalu, roti, x nakkk takut x kenyang, KFC x mauuu, MacD lagi x mau. Yang tinggal spagetti. Yg tu saja tekak aku boleh terima.
 
Terus ke Sunway carnival. Sampai2 aku rasa menyesal, cuti kan Hari Malaysia. Of coss la ramai orggggg. Aku lupa, aku lupa. Cari park pun susah. Macam nak patah balik. Tapi aku rasa spagetti dah melambai2 aku. Cari park jugakk sampai jupa. Aku nekad.
 
Dah masuk, aku x tau nak mkn spagetti yg mana, pizza or Manhattan. Texted angah, no reply from him. Lembap! marah aku. Org lapar kan. Terus ke Manhattan. Plan asal, nak bungkus, Tapi.. tapi.. aku dah bau makanan dalam restoran. Mana tahannn.. terus panggil adik yg amik order. Buat terus huhu
 
 
 
So olio seafood ni sat ja aku abiskan haha.. teruk betul perangai.

 
X abis lagi.. aku tapaw plak salted caramel mocha frappucino terbaru di starbuck. manissss, x suka. Aku siap tambah air mineral. I kan x minum manis. But tea jelly dia aku suka. i just try. Next time nak order yang selalu minum.
 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails