Thursday, September 20, 2012

I have two kids

Suatu malam.. di dalam bilik aku bacakan buku cerita baru yang aku beli di borders pada Zara, if am not mistaken tajuk buku fairies tales. 1,2,3,.. masuk pages 4, tiba2 zara nangis.. aku terpinga2. i ask her.. y? From pages she shows pic baby, then dia terus keluar aku pun follow dia. Oh cari anak patung baby dia. Terkejut aku! dalam cerita tu x de la yang sedih2 pun.
 
N now zara memang x boleh pisah dengan patung baby.(sorry the doll still don't hv a name, we just call "Baby") ke mana2 dia bawa. Doll tu aku hadiahkan masa besday zara. X sangka mereka jadi rapat mcm tu sekali. If dia nak balik dr rumah mak tok dia, Dia akan salam semua orang, then suruh kiss baby dia sekali. Haha so funny! Hai mak tok anggap la.. ada dua orang cucu haha.
 
Nak makan pun she try suapkan baby tu. Then i explain, the baby cannot eat laaa!.. wash baby face, she want shower together. Oh what?? i sampai bgtau cannot la zara, then i tell the baby, "wait here Kakak baby nak shower" adoiyaii !! hahaha. Baru zara lepaskan.
 
 
First met..

 
 
 
 
See? duduk di luar pun nak usung.
 
 
Bila malam atas katil, aku dah rasa sempit, baby pun ada tido sekali. N zara x bagi impit baby dia haha. sabar ja la aku..
 
 
Mmmm apakah zara dah bersedia menjadi seorang kakak or nak kawan??
me:...???? haha still want zip my mouth.

2 comments:

Kniedaz said...

Sian dia..dia nak adik tu Fara...tapi cute je kan...Yani n Yana pulak habis semua bear bear besar diorang bg pakai baju n pampers hehe

RieNa said...

dia bakal jd kakak yg baik nanti. tak caya, try bg dia adik. hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails