Friday, September 14, 2012

Album Syawal

Hari ni Syawal yang ke 27. Kejap dah nak abis syawal. Patut la hampir setiap hari jamuan raya ada. hehe. So tgh x payah mkn di luar. Alhamdullillah.. rezeki.

Disebabkan syawal dah nak abis.. aku pun nak imbas kembali kenangan syawal KAMI. X banyak pic. Tapi ok la nak kongsi2 cerita.Sebab kami ada mcm2 peristiwa. Dan alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar seperti yang kami rancang

KAMI di kampung Sungai Dua. Mak dan anak baju last minute. Ayah dah lama beli. Nampak sangat org lelaki x cerewet hehe

 
Pagi syawal kami ada di Penanti. Penanti dengan Sungai dua. x jauh mana punn. 10 minit dah sampai. Tu sebab if hubby ajak jalan2 jauh. aku dah panic. sebab x reti packing hahaha.
Si anak 2 tahun yang manja.
Malam syawal aku wish besday kat dia. Aku harap dia paham la huhu. Tanpa di suruh Zara kiss2 aku. Aku assume dia paham apa yang cakapkan.. Aku mcm sedih plak dia makin besar. Sapa2 di tempat aku mesti paham kan. sudahhh .. next


Sebelum ayah sembahyang raya. Kita snap dulu.
 
Mereka lagi


Eksyen ngan aku. Baru 2 tahun tu

 Lari dari aku. Aku nak grab hp ayah dia huhu

X de mainan.. aku suruh dia count batu hehe tra nak tunggu yang lain balik masjid
 
Peristiwa yang aku tunggu2..

 
Alhamdulillah.. aku dapat jugak buat birthday party utk zara. Meriah. Kek pun sedap.Actually lebih kepada open house ummi utk sedara mara. Aku cuma selit masuk acara ummi hahaha. Terima kasih ya pada org kuat Birthday zara huhu terharu. Especially Ummi, mak teh dan adik badik aku lah.

Last peristiwa syawal.. rombongan nak pinang untuk awie.

\
Menunggu satu kereta lagi. ya la x tau jalan. kena tunggu.

 
Ok awie tiada proses tawar menawarrr. kami terpaksa terima ja la hahaha.. Siap duit la awie oiiii. Alhamdulillah pihak perempuan layan kami mmg terbaikk! makanan pun terbaikkk!!
 
 
Dalam byk2 hantaran pihak perempuan yg ni paling aku teruja. Aku takut nak mkn takut sweeettt. Tp aku try ok laaaa hehe. Sepupu aku lagi teruk dia kata kek ni simbolik org perempuan nak awie sediakan. Ada kasut, ada handbag haha

 
Ok tahniah awie! dah jadi tunangan org pun. kak long tgk sat2 duduk nak keluar top up. amboiiiiii.. sakan ya! Org tgh bercinta huhu.
 
Okaylah... will update more later. Bergantung mood aku lah =)
 
P/s: Zara x bp sihat.. muntah2.. cirit. Risau aku. Handphone melekat di tangan aku SENTIASA. takut2 pengasuh zara call. Doakan dia cepat sembuh ya!
 
 
 

1 comment:

Kniedaz said...

Cantik cupcakes awie tu..kak ida pun ada tempah cupcakes camtu untuk majlis bertunang sepupu abang..tempah kat baker kita la ...kak ita hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails