Thursday, October 4, 2012

Suka la budak tu...

 
Phew.. alhamdulillah this week kerja di ofis rasa macam boleh bernafas skit. Semuanya berjalan lancar walaupun ada kekalutan pada hari mula. Bg aku adat la tu. Aku ada bincang ngan my partner .. next semester apa yang boleh dan x boleh buat. Ada penambahbaikan di situ. X sangka ya kadang2 apa yang kita lakukan nampak mcm kecil tapi kesannya rupanya BESAR. Ok full stop pasal kerja.
 
Sebelum aku start pasal cerita bergambar. Terima kasih Kak Riena yang tegur spelling before this n3. Perasan kah anda? kahkah aku cek balik ya.. aku dok sumpah dr awal sampai abis hahaha. Damnnnnn (yg ni betul sumpah diri sendiri hahaha) okay kak riena sudah buat corrections. Teringat plak pic di facebook.. terus online n buat correction hehe ye aku sumpah juga di situ kahkah. For u information kak riena n readers yang lain, selalunya n3 aku di buat dalam keadaan yang kalut, kadang2 aku risau orang yang lalu lalang di belakang aku ternampak apa yang aku buat. type cepat2 baca sekali terus post. Sign out terus p makan atau rehat di surau. LOL. cam tu lah selalu.
 
ok2 terus kepada cerita bergambar, weekend lepas tanpa dirancang ayah zara ajak p penang kononya nak bw zara naik feri. Yang pasti aku yang lompat lebih pada anak. Cos anak 2 tahun mana la yang memahami kan. Then hubby ajak ke night market di feringghi. Cari CD katanya. Pelik aku x cukup kah chanel yang dia langgan. HBO ada.. dll. Aku rasa mcm tak tertengok. Heran sungguh aku. Tapi x kisah lah. Lantakk..



 
Di atas feri.. dua beranak sibuk dok kiss2. Zara kiss ayah, ayah kiss zara. Ngada dua beranak ni.. feeling macam dok atas kapal mewah saja LOL..

 
Suka tengaok zara happy. Terjerit2 di atas feri, n tunjuk fish dlm air. Dia jerit airrr.. air fishhh. (ramai org tanya, napa zara panggil air tapi bukan "ayaqqq" sebabnya zara lahir dikelilingi byk negeri, mummy dia pun asal kolumpo hehe tok wan zara asal Batu Gajah, perak, of cos la tok wan dia panggil air hehe Aku panggil ayaq okkk. so dia ikut tok wan )
 
 
Di night market, hubby beli skirt kat zara, aku nampak terus aku kata nak juga baju hahaha.. dengki. dia bg duit terus p cari beli haha So dapat la selai baju selai cardigan warna pepel. Cantik n selesa.
 
 
Okay nak stop dah. orang dok lalu lalang kat belakang aku. Aku dah start RIMAS!
 
Until next time sweet friends! =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails