Monday, October 15, 2012

Bila hujan..


Hujan2 kan malas nak keluar. Tekak pula x tau nak makan apa. Pagi td sempat buat wrap. Konon untuk breakfast. So bw ke tengahari. Inti wrap, telur, brocoli n capsicum. Ada buah kiwi, kegemaran aku, hubby n zara. Bila makan mesti berebut. Kadang2 aku bawa epal kat opis. Lapar lagi aku mkn oat + nestum. Bg aku dah heaven kalo mkn mcm cenggini. Partner aku kalo nampak buah kiwi atas meja aku dia panggil buah bulu, then oat aku dia panggil makanan hamster. eeiii pedulikkk. Janji aku suka.
 
Jemput makan.. =) Bismillah
 
p/s: semalam aku bertugas, balik aku nekad nak berbasikal.. sebab almost 3 weeks kot aku x keluarkan peluh. Rasa lemah ja. Sebab selama ni aku amalkan seminggu sekali dlm 30 minit aku akan berbasikal n exersice dengan dumbell. x pun jog kat mengkuang dam. lega dapat buat semalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails