Tuesday, April 17, 2012

Wrong combination: Don't copy!!


Kisah Last weekend... malam ahad aku dah tanya kat hubby.. nak makan apa lunch? dia nak nasi. So aku suggest nasi tomato, then hub agreed.

Tapi.. tapi lately ni tekak aku nak makan ikan salmon saja. Mana tahan dok ada dalam petia ais. Aku belasah mkn dengan nasi tomato. Kat hubby aku buat masak ayam la.. huhu

Aku perap dengan sos tiram.. sos lada.. sprinkle cajun. last perah lemon. aku bakar dalam pan. hah puassss ati aku makan ikan salmon huhu. Nasi tomato aku lembik skit. Tapi hubby mkn bertambah. So aku kira aku lulus hahaha. Ok la kann dari nasi mentah.

Asal aku beli ikan salmon ni nak bagi zara makan. ya la bagus khasiat tuk budak2 ni. tapi malangnya zara langsung x minatttttt. Last2 aku yang sukaa. adoyai.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails