Thursday, April 5, 2012

My cool stuff

Everybody luv to see cool stuff.. Me tooo. All this stuff i put on my office desk.
Important.. its so cheappp beb!

Function dia for make me cheer up. especially morning hehe so blueeeee.

Let me introduce


My betty hehe.. this one i found at Jusco.. time tu i tgh preggy kat zara. cuteee kan? tgk je dah buat i feel nyaman =) Only 5.ringgit. I guess!


Patrickkkk.. hadiah dari kniedaz. sentimental value okkk. ada bunyi2 skit.


Last... coooooooll kan. Paling suka tengok.  Cuma scary skit. The girl NO eyes n No nose hehe. I found kat Midvalley. Mula2 nak letak my handfond buttt.. i tengok my hp nmpak mcm gedabak! Mcm sendat letak dalam tu.so i letak paper clip. lagipun i always use paper clip. Only RM6.90.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails