Tuesday, February 28, 2012

Hari ini tarikh istimewa..

Hari ini 28/2.. tarikh orang tersayang lahir. Selamat hari lahir abang!!

Semalam apa yang dirancang berjalan dgn lancar. Sedikit ada element kejutan.. cewah!
Zara pun x tido2. Macam tau2 je nak sambut besday ayah dia. So aku dgn zara doa berdua untuk ayah.
Teringat cara dia mengaminkan doa.. sweet hehe..

Sengaja aku letak 3 batang lilin atas kek. Satu batang abg tiup, satu lagi aku yang tiup.. dan satu lagi khas untuk zara tiup. Tapi dia x bole2 nak tiup.. jadi aku terus tiup kan. Kahkahkah. Korang rasa ni besday sapa ya... hahaha...

Aku ada tanya cam ne perasaan dah umo 31.. sbb aku pun x lama lagi bakal nak amik angka 3. Tapi lambat lagi la.. hehehe. dia jwb. "Biasa je..x rasa apa2 pun. abg tetap nampak mcm org muda. Org teka pun kata 25 taun. Ceh.. menyampah! huhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails