Monday, February 20, 2012

Sayur kasih sayang

Yuhuuuuuu peeps! Monday aku mmg BLUE!!!!!.. hr ni punch card aku merahhh . grrrrr. x nak cite. nak story yang hepy2 jer huhu..

How was the weekend? For us its same old same, n old thing... .Puan blog sedang berharap cepatla calendar februari abis. Bcos hub nak bw pegi jalan2 cuti sekolah bulan mac. Agenda utama hubby ada reunion. so kami amik peluang bercuti terusss. sukaaaaaa. 

Di rumah bila boring mula la nak reka mcm2. Salah satunya bab makan2. Selalunya bergantung stok dlm fridge lah.  Dah tentu2 stok sayur aku mesti berlebihan haha. Apa lagi sebelum sayur layu, aku kena buat sesuatu. Nasib aku baik sbb si zara suka makan sayur. kiranya mangsa UTAMA aku la hehe. Alhamdulillah dia suka.

 Zara kata BEST! (Anak aku hoverrrrkan kalo bergambar?? huhu.x mandi lagi ni )
Aku ngan zara berebut apple n carrot hehe


Sayur Kasih Sayang.. (y kasih sayang? cos anak beranak ja mkn)

WHAT U NEED???
Only...

Brocoli, carrots, and apple. Chopped n place everything in bowl. Stir.
Then dressing with mayo n sprinkle pepper. See.. healthy food mmg senang sangat hahaha...

Note: For mommies out there.. jgn paksa anak2 korang makan sesuatu. terutama sayur. Nanti anak2 bole fobia tengok. Nampak ja bawa sayur terus dia lari. Macam zara kalo dia nak stop mkn. then aku stop. aku x paksa dia abiskan. Cam tu. Jadi dah sah2 aku yang kena abiskan.

So.. ok. 18 days to go... yihaaaaa. bai

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails