Monday, February 27, 2012

X dakkkk rezeki

Trouble.. trouble... aku benci kena buat keputusan. Dah tu kena pilih salah satu plak tu. Pas tu dua-dua aku suka. Dua-dua best. nak segera plakkk. Mula la runsing sorang2. Yang pasti keputusan aku kena memuaskan hati semua orang. Pendek kata keputusan aku kena jaga hati orang lain. X boleh pentingkan diri sendiri.

Dah beberapa jam berlalu.. aku masih x dapat decide. Call ummi. Aku masih buntu. Nak call hubby.. takut ganggu dia sedang mengajar. Buntu.

Tanya pendapat kawan2. Dengar jwpn mereka, aku hanya tersenyum. Aku tau mereka x dapat kenal pasti masalah aku dengan tepat. Sebab aku jarang bercerita masalah aku pada orang sebarangan. Nak cerita masalah kat orang MESTI pilih orang dengan tepat. (hehe tu la aku).

Lastly.. aku rasa.. aku kena tanya pendapat suami ku. Text kat hubby. If dia free aku harap dia call lah. Tapi text aku ada tulis URGENT! dah confirm dia kena call x kira kalo belum rehat hahahaha.

And yessss.. mmg dia call aku slps text aku masuk hehe.. apa lagi luahkan lah.. ayat last hubby.. then x payahlah B tu. Wat pa nak paksa diri.. dah sah2 x boleh p. Dengan nada tegas. Hahaha.. tu la kelemahan aku.. dan kekuatan suami ku. Patutla kami dijodohkan. Abis call ringan kepala aku.

Terus decide.. tolak tawaran B.. teruskan planning yang asal. Settle!!!.. sambil berharap rezeki tu akan datang lagi. aminnnnnnn. Dah lama ok tunggu tawaran B tuuuuuuu. Arghhhhh x sukaaaaaaa.

Tuhan nak duga ni.. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails