Friday, March 2, 2012

Friday dah..

I feel very happy today.. I hope u r too okey. Happy la.. breakfast td mkn mee grg n sblh lagi kuew tiaw goreng. Add onn ngan telur goreng dadar masin haha. Full sampai sekarang. Aku kalo pagi-pagi lapar semacam. Mengalah ibu yang mengandung. Malu dengan diri sendiri.

I've a story. But dunno la. mcm rasa malas lagi nak write. But i must write.. that' my feb memory.. bg aku, memory yg best. I feel nak bebel je dlm blog. Minggu ni ja i tempoh pahit n manis.

Yang pahit selasa lepas i dpt text dr pengasuh zara.. kata zara demam panas. Terkejut aku. Baru je sambut besday ayah. Tiba2 esoknya zara demam panas. Sampai rumah pengasuh, terkejut aku tgk dia. Terketar2 dia. alahai anak. Alahamdulillah.. she' s getting better. Active dah. Cuma ayah zara la.. menghabiskan hari istimewa dengan membasuh kereta... sbb zara muntah dlm keta. sian. What to do..

Lain-lain.. x de apa la kot. Semua problem minggu ni aku dpt settle kan. Lega. Otak rasa ringan. Oh ya, angah ada bgatu.. projek dia dah berjaya serahkan.. muka dia hepy.. bersinar2. Yala aku ngan ummi selalu dok dengar problem projek dia. Serabut aku dengar. So dia cakap nak raikan. Nak bawa kami jalan2. Tapi x tau la mcm mana planning esok. Aku ok je nak teman2 ni hehe.

tu je.. ok bai.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails