Tuesday, March 6, 2012

Nahh

Bila malam.. kadang-kadang aku rasa stress. so my skin will effect too. What am doing.. i just put mask on my face. This time.. my hub alwiz busy bodyyyy. He said.. he want mask too. But.. jgn harap la aku nak share skali. haha.


From that i know.. he concern bout skin. Ooo baru ku tahu. Sometime he ask me to help remove white head dia. i said no.. no n NO.

Then i decided to buy one clenser. Tapi aku x tau la brand yg mana sesuai untuk lelaki. Entam je la..aku beli loreal menexpert oily skin. Small size. Cos Aron Aziz pakai hahaha. Bila aku bagi.. bole dia jwb .. napa sabun beras tu x sesuai ngan abg ka? What?? dia pakai aku punya sabun muka beras huhu. Then dia tanya lagi.. safi rania gold lelaki x dak ka? ya allah.. mentang2 aku pakai safi rania.. yang tu pun dia nak. isk.. isk

After he consume. Aku asyik tanya dia.. ok x abg? ok x abg?.. Dia kata ok. Pas ni dia nak aku beli yang besar. Whatever!

Psst.. smlm aku tgk 30 minit bersama Ustaz Don.. syarat sah solat.. mengetahui kaifiyat (cara). senang sungguh aku dengan penerangan dia. Siap tunjuk lagi. jika kucing ada kat depan.. mcm mana nak alihkan. Ada juga dia pesan jgn lupa basuh kain sejadah sekali. Ini tidak asyik basuh telekung ngan langsir aja. Ok Terima kasih ustaz!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails