Friday, August 13, 2010

Hari ke-2 mmg menduga saya :(

Pose hari ke-2 mmg mencabar saya. Dahaga tahap melampau.. lapar pun tahap melampau. 1st day ok la plak. Nak2 baby gerak sakan. Perut saya mengeras ja.

Ngadu kat ummi... di jawabnya "alaaa long buka je, jgn paksa2"
Sms kat abg... di balasnya "Syg buka ja, jgn tahan2"

Eh.. sorry saya kuat tauuuu. Lagipun saya n baby dah janji sama2 nak pose hehe.. Alhamdulillah saya dpt jugak bertahan sampai 7.30 p.m.

Bila berbuka ja.. saya mkn tanpa bercakap.. mkn dah x tgk sapa2 hahaha. Angah n awie x abis2 ketawakan saya. Cisssss geram saya. Hari2 saya jd bahan ketawa budak2 tu.

Hey angah.. awie.. korang x rasa apa yg kak long rasa. Meh letak batu kat perut korang. Baru tau. eeeiii geram oooh ngan adik2 saya yg sengal tuhhh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails