Wednesday, August 18, 2010

8 Ramadhan 1431

Selamat pagi semua.. hehe hr ni saya baru stat keje. 2 hari mc. Saya masih belum ponteng pose. Baby dlm perut seolah2 memahami bulan ni bulan ramadhan. Kadang2 senyap di dlm perut saya. Masa tu juga saya akan pujuk baby  "baby.. sabar eh.. lagi 1/2 jam nak berbuka" dah berbuka baru la dia bergerak2 suka la tu dpt mkn hehe..

Alhamdulillah.. smlm kami berbuka sederhana sahaja. Kuah pejeri, pecal (kalo kat KL dulu panggil gado2), dan saya buat kuew tiaw sup.. simple n mavles. Puas hati buat sendiri. Sbb kita tahu x kan kecewa. Kalo beli kadang2 hampeh.. dan sedikit kuih. Abis licin hehe. X dak isu pembaziran makanan. Kan molek gitu.

ohh saya masih belum ada tanda2 nak bersalin. Makanya saya boleh lagi mkn mcm2. saya sedar skrg idung pun dah kembang semacam huhu.. badan jgn ckp laa. kaki masih lagi bengkak. Kulit di perut pulak gatal2. Sungguh menguji.

Adik ku yg bongsu x abis2 ngan peel dia. Asal balik umah, najihah akan belek2 baju2 baby then lipat. Aduh.. stress kak long tgk najihah wat cam tu. Sabar yeaaa..

Ok la kita tunggu perkembangn baby sbtu ni. appoiment ngan Dr. Chan.. Dr. chan soh saya byk berjln. yess Dr.. sy akan berjln sampai sakit pingang.

Di akhiri.. sesuai ka bw budak2 smyg terawikh. Tidakkah akan menganggu jemaah yg lain.

2 comments:

Arissa Adlina said...

mengikut pengalaman..adalah tidak sesuai..selain menganggu jemaat..kita sendiri agak terganggu apabila anak mula meragam dan bosan

Mommy Nur Zara said...

yup.. betolll. fara x bp setuju kalo org bw anak2 ke masjid. Dari org dpt pahala.. dpt yg lain plak. gara2 x kusyuk n ngutuk anak org hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails