Friday, August 6, 2010

Babai dari jauh


Hari ni opis kosong hehe.. eh x saya ada. Kat kaunter adalah staf sorang. Tp x digalakkan anda tipon opis saya sbb nnti sy yg kena angkat. Ni pun saya dah diserang ngan panggilan2 org luar. Byknya pertanyaan. Adeh.

Semua staf bahagian HEA ada family day di Pulau Pangkor. Ni la nasib mak buyung kena tinggal huhu..

Selamat jalan dan selamat pulang semua staf HEA. Jgn sonok2 sgt. Saya dah pesan ole2 kat Irah. Jgn dia lupa sudah.

Sok pagi saya ada cek up ngan Dr Chan. X sabar nak tau perkembangan baby. Berat baby dah bp la skang. Sbb bila berjalan rasa berat sgtttt. Perbualan saya ngan hubby pun asyik baby.. baby. Abg x sabar yeaa.. tp saya yg takut. huhu

2 comments:

Kniedaz said...

bila baby nak kuar? mesti tengah seram sejuk nak masuk labor room..huhu..kida lagilah seram..esok nak kuarkan dua baby..

Mommy Nur Zara said...

Uishhh mesti.. mmg tgh seram sejuk. Kida lambat lg. so enjoyy setiap trimester dulu hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails