Thursday, May 27, 2010

Saya tgh hepy nih...

hehe.. n3 pun hepy tentu dimulai ngan sengih2 manja saya. haha. Apa sgt la yang saya suka tu.. First skali esok suami tercinta ku nak balik dah. Waahhh rinduu tau.. eceh. Siap gtahu kat husband " abg.. nnti syg kemas beg nak ada present" sengih ja laki ku tu.. serius tau. x mau kecewa bila buka beg dia heh.

Bulan 6 sudah tentu padat dgn mcm2 acara. Kenduri pun banyak. Nampaknya badan saya akan dipam-pam ngan lauk2 kenduri ayam n daging. Nak kena behave next week ada check up lagi. Bulan ni makin kerap. Lg pun kandungan saya nak masuk 7 bulan. Cepat sungguh masa berlalu. Dan saya sgt hepy dgn gerakan strching baby dlm perut. X sabar nak main ngan mumy la tu. Sabar yea baby hehe. Ok la selamat bercuti ya. daa :) :)

4 comments:

Kniedaz said...

wah..mummy to be tunggu daddy balik ye? take care

aMy@LoLipOp said...

i'm happy for u 2!
siap cuti lagi hg rini !
hahahaha :D
suka new luk blog hg =)

Mommy Nur Zara said...

Kniedaz: a'aaa nak tuntut semua janji haha.. abis la dia

amy: thank youuuu. Hang nmpak dak pocoyo tu hehe. Jgn jelessss

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

nice blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails