Thursday, May 20, 2010

Saya dah letih..nak lari jauh

Hai semua.. x tahan. Mula la nak luah dlm blog. Dr stat student exam sampai tarikh sekarang, sy masih belum berpeluang rehat. Sabtu ahad saya kena kerja. Esok meeting besar dlm HEA so.. saya perlu siapakan semua report every faculty. hoh gila saya dah buhsan menengok kertas2 report tu. Nak2 kalo mesin wat hal.

Plus tetiba saya dpt surat jd fasilitator dari unit lain.Dlm otak saya.. mampus sy nak berlari ke sana sini. Dan satu lagi sy masih x berpeluang cuti lg. Sbb program tu sampai ujung minggu ni. Oh tidakkkk. Mlm plak tu.. dah lah keadaan saya yg berbadan dua. Tercungap2 di wat nya. Saya rasa muka pun dah x leh nak senyum. huhu Hrp org x perasan.

Ngadu2 kat hubby.. then dia gtahu cuti sklh kita gi jejalan. Terus setuju. Doc ada pesan jgn byk bergerak. Tp x leh la.. responsibilty.. kena wat gak huhu..

4 comments:

lynn82 said...

huhu..sedihnya dengar...
takpa2 fara...lasak2 skit...nnt baby lasak jugak...hehe..
bawa bersabar banyak2 ek...lepas ni rehat dua bulan...yippi

Kniedaz said...

p la jalan..cian mama baru ni..

Mommy Nur Zara said...

lynn & Kniedaz: tu la x sabar nak jln2. Hrp2 jd la.

Mommy Nur Zara said...

lynn & Kniedaz: tu la x sabar nak jln2. Hrp2 jd la.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails