Monday, May 24, 2010

Awarded!!!

Wahhhh.. x dtg keje 3 hari. Cek blog sy dpt award. Ok thanx amy!. Ni mcm nak galak saya menulis ya amy.

Actually, kewujudan blog ni, disebabkan paksaan kwn2 saya. Sememangnya saya tidak minat menulis. Seumur idup saya, dari sekolah x pnh ada diari. Terukkan! kecuali menulis perbelanjaan harian saya. Tu sajo hehe. Ya.. saya akui agak perahsia orgnya. Semuanya bersebab. Sy byk memerhati karenah org lain.

Ok, first sy create blog ni, i'm just want talk about economy, politic, world n pengetahuan am. I like semua topic tu. But, lagi skali atas desakan kwn2.. sy mula menulis kisah kehidupan seharian saya. Lama2 sy rasa hepy sgt dpt kongsi ngan kwn2. Byk jugak kebaikan blog ni. especially kita tahu story kwn2 yg dah lama terpisah.Rasa mcm dekat ja bila ada blog ni.

Insyaallah.. saya akan improve selok belok blog ni. Tp satu la perangai sy yg x ubah. PEMALAS nak update. Haha what to do. Dan saya amat kagum pada kwn2 yang dah lama berbloging, update hari2. Bila tgk.. wah rajin ya korang. Napalah sy x jd cam tu. huhu

3 comments:

Kniedaz said...

kenalah rajin update baru tau wawa sihat ke tak..nak jumpa pun susah wooo

Mommy Nur Zara said...

ye.. ye tau hehe. tu la keje je satu bangunan tapi... nak jupa bleh kira ngan jariiii..

aMy@LoLipOp said...

glad u like the award :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails