Friday, April 15, 2011

Cinta saya mmg mcm kristal

Hoho keadaan opis saya makin serabut. Ya la.. 20hb nih dah stat student exam. So byk lah preparation nak kena buat. Waktu2 genting mcm ni adalah best nyanyi lagu kegemaran kita. To all students UiTM.. good luck ya!

Bagi aku Cinta kristal nyanyian awie lagi mengancam. Kadang2 i suka suruh my hubby nyanyikan tuk saya. Sambil duduk sofa lihat sang suami feeling nyanyi mmg best sgt. Penuh perasaan babe!.. Especially.. perkataan AGGUNGNYA CINTAMUUUU (nyanyi sambil gaya tangan haha).. fuh Pas tu hubby siap feeling2 boleh masuk  AF  Wekkk.. perasan kata confirm ramai org mengundi dia.. wekkkkkk hahaha.

Ni lah lirik yg hubby nyanyi tuk saya.. ekeke




Sinar matamu bagai api menyambar


Haruskah engkau dan aku sama

Bara restu cintamu aku terpandang

Oleh pancaran demi cinta kristal



Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci

Kini aku mengenal akan kepastian

Agungnya cintamu

Hangat membakar panas membara



Mentari cintaku ini jangan dipadamkan

Jika terpadam fanalah harapan



Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih

Biar aku ilhamkan akan kesucian

Kasih dan cintamu

Terus memancar terus membara



Jangan padamkan mentari cinta

Jangan padamkan demi cinta kristal

Bawa ku pulang ( 3X )


I lap u lah darling! =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails