Wednesday, April 6, 2011

Mengkuang Damn adalah tempat sejarah saya..

Malaysia maju Malaysia.. rakyat cergas, sihat n negara pun maju. |Majulah sukan untuk negara. haip tetiba haha.. Ahad lepas 3hb april. Akhirnya saya berjaya jejakkan kaki.. actually kali ke 2.. if saya dtg sini itu tandanya saya tgh stresssss.. Jerawat sdg bermaharajalela  kat muka saya. X suka.. x suka. Bila saya stress ada dua tempat yg ingin saya pegi.. 1 st tempat yg berwarna ijau n ke2 saya nak dgr bunyi ombak.. Mengkuang Damn kan ada rumput ijau yg luas hehe.. so ke sinun la saya.

Kali ni saya kidnap angah. Angah calon yg sesuai.. hey angah mentang2 la gaji besar, kwn ngan org besar2, mkn pun besar2 maka perut pun udah nmpak besar. huhu pas tu tiba2 jugak ummi n abah nak ikut. So bole lah bw zara bersiar2 skali. Hubby non ado.. dia pegi buat berbekam. Alaaa yg letak cwn kat blkg badan tuh kat area BM. pas tu darah kotor keluar.. cam tu


Petang  tu mmg ramai lah.. dah nak kul 7 p.m.. but still ada yg baru nak jogging

My babyyyy..My lil princess udah 7 bulan. Naik keta hepy.. dah sampai lagi hepyyyyyyyyy

* ok perkembangan Nur Zara (7 bulan)
I noticed..

1) udah tumbuh 2 batang gigi di bwh (actually 6months dah naik). So menyusu badan zara adalah sgt fobia. Dia dah geget saya punya tuuttt. gila saya jerit tgh2 mlm. Gara2 dia geget.

2)very active.. x reti dok diam. merangkak.. panjat . Capai apa saja barang yg dia nmpak.

3) Suka tgk Upin n ipin n boboy cita apa ntah kat tV3.. uih masa ni ko jgn la nak cbuk2 panggil ke apa. Dia BUAT dunno ja. Best tgk dia .. dok gelak2. Mcm la paham. Tapi sayang mcm mana bole suka tgk kartun upin n boboy. Pelik ah.. mummy n ayah pun x pnh tgk kat umah.

4) Dpt habiskan porridge yg i made. Mummy cayang kamu. Kamu tau kan if kamu x abiskan porridge, mommy musti kecewa. huhu important thing i nak dia love veggie like me! oh tuhan.. betapa sy sgt berharap.

5) She lovesss peek a boo, funny faces.. kinda hidding behind curtain, pillows, chairs n erverything. 

6) susah tido awal. so bole kwn ngan ayah. Time ayah dia tgk bola, saya serah saja zara kat ayahnya. easy kan 
  
Whatever.. she' a gift from heaven n i just can't imagine how will i survive  if she's not around sgt noty, n panjang akal. active n active. I'm trying do like supermom.. taking care her .

 Finally.. muka puan blog muncul haha.. jgn terpedaya.. saya belum abiskan larian. Time nak patah balik. Harap lepas ni dpt pegi lagi.

Apa yg sejarahnya.. haha x dak apa.. mengkuang damn salah satu tempat saya dating ngan hubby dulu. Suka okkk! if hubby ajak dating sini. X payah saya nak dress up bagai.. yg ni simple.. wear shirt n track suit sajoo. hehe

Syukur dengan kehidupan sekarang..

Semoga Allah murahkan rezeki kami. Memberikan kebaikan rumahtanggaku.. di limpahi dengan kasih sayang. Dan untuk rezeki-rezeki yang telah dilimpahkan, terima kasih Tuhanku. Semoga kehidupan pada hari mendatang lebih baik. Amiiiiiiiiin


@#%^$&& stress.. stress

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails