Thursday, December 23, 2010

Tag dari irah

Ting.. ting ada tag.. ada tag.
Tenkiu irah. Ada la yg saya bleh tempek kat blog nih!

Jom layan soalan2 nya

1)Adakah anda rasa hot?
Hot la bila kita dah tempah barang.  X nmpak lagi. Mcm la saya tempah kat Oversea. Dlm negara ja pun. Cepatla x larat duduk atas lantai.Sejuk!


2)Update walpaper anda sekarang?



3)Cerita pasal gambar ini.

Hoh pic nih mmg kontroversi. Semua org ingat ini Nur Zara (Eh hari2 rindu kat kamu. Mummy miss u. Cepat la jam kul 5!). Hehe.. Bukan2. Anak omputih mana ntah kuikui. Pic ni dah lama.Sepanjang saya mengandung suka nengok muka baby ni tau. Maknanya lama la jugak eh. Nnti i replace pic zara eh. (Tolong belikan HP yg mahal kat saya supaya mudah mentransfer ke pC. Bole??) Ada muka Zara x??? hahaha

4) Kali terakhir makan pizza?
MLm Smlm sepupu wat besday mak sedara. Sedap2 nnti wat la lagi.

5)Lagu terakhir anda dengar?
Amy SEARCH. Phewiitttttttttt

6)Apa yg anda buat selain selesaikan tag ni?
Dengar lagu dlm PC

7)Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Di umah Kaklong.. anak sulung kannn'
kalo kuar dari umah them cal me farah
Pas tu jupa adik beradik ramai la anak menakan kan? so Mak Long
Kwn2 dari tadika di KL Wahida. Rindu korang!

8) Tag lagi 5 org
(Hoi irah nama yg hg tag aku pun nak. So aku tolong repeat yeaaa. Kira remind kat nama2 tuh)
satu: Mummy dania, Pn amy
Dua: Ibu Hanzalah n Huzaifah
Tiga: Mama Iyad, Pn Linda (Wat cepat b4 terbersalin hehe)
Empat: Ummi Nawal Pn. Adzrina
Lima: Mama Danish n Daniel Kniedaz

9)Sapa org no1 anda
Kwn opis. Yg sekepala terutama bout muzik.

10)Katakan sesuatu kepada org no5.
I x sabar la nak tgk anak kembar Kak ida nnti dah deliver gtahu eh.

11)No 3 ada hubungan dgn sape?
Haha tgh ngandung. X dak skandal lah kan!!

12)Bagaimana dengan no2?
Sama2 beranak cuma waktu n tarikh x sama. Kira byk kongsi tips pasal anak. Tenkiu kak ina. Huzaifah luv Muzalifah haha tiba2 (Eh x .. x sebenarnya Huzaifah sama dengan Muzalifah. Faham x??)

13)Kata2 cinta pada org no 4
Kak riena.. sgt sayang kat Nawal n si suami. Of cos la kak kan?

14) Berikan 4 fakta Yang anda tahu tentang yang org anda taq?
Satu: Semua member ITM saya yg best lagi terbaik. Sayang semua.
Dua: semua dah lalui mcm saya. Bersalin.
Tiga:So semua ada anak yg comel. Betulkan tawan2???
Empat:Pernah melalui pgalaman bersama yg berbeza. Maksudnya lain tempat, lain waktu.Lain jam kehkeh
Ok habis

LEGA DAH..

Nanti kan Next ENTRY. Tapi janji la ngan saya belikan hp baru. Hp skang tgh wat hal. Jadi lambatla saya nak update huhu

3 comments:

RieNa said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kena jgk kaaaaaaaaaaaa

زاريرح زبيدي said...

nak hp barunya..nnti aku bgtau kat ayah zara na :P

aMy@LoLipOp said...

dei minachi..
double tag ni .. ala aku jwb skali sudah la kut .. ahahah :P
wei lwk la jwpn hg dlm soklan num 3..
mcm nk pecah perut aku baca ..
suh la Men baca baru leh dpt hp mahal ..
Men pun tatau hg da blog neh .. Apa ra.. hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails