Friday, October 1, 2010

Zara kesayanganku..

Hari ni umur Zara dah 1 bulan 12 hari.. berat dah pun 4.8kg. Patutla menyuskan Zara kejap dah lenguh tgn. Skang Zara kuat memerap minta dberi perhatian. Atau Zara rindukan ayah.  (Ayah pun rindu kamu) I guess. Saya suka tgk aksi2 cumel Zara. Terutama bila  Zara menangis. comel. Bila Zara nangis saya akan biar sehingga piccing yg tinggi baru saya sedar haha.. kadang2 husbend marah cos biarkan Zara cam tu. Nak wat cam na mmg saya suka tgk zara nangis.

Satu lagi Zara suka wat magic ngan saya. Dari hari ke sehari.. muka berubah2. Kejap Angelina Jolie.. kejap JenifferAniston. tak.tak haha And lastly mummy tgk Zara x ubah mcm ayah. Ok fineeee Nur Zara anak daddy. (Sambil berharap org pasan dagu terbelah Zara mcm saya). Zara pun dah makin tembun. Belek tgn.. belek peha. semua nya makin tembun.

Nak protest pangai Zara bila tido. Zara tido lasak. Pusing kiri kanan sampai tercium bantal then jerit nangis.. mcm mummy wat salah. Terkejut ooh. Now Zara lebih suka tido dlm buaian dan x mahu tido sebelah ngan mummy. Kecewa okay.. nnti nak ngadu ngan ayah. hehe

Bulu mata dah panjang. Rambut cacak2. Look boy. x nmpak gurgurl lah!.. Zara cepatla besar nnti bleh ikut mummy tgk wayang sama2. 

pssst.. korang x tau la problem apa.. dok upload pic zara x leh laa. Later2 la yeaa

1 comment:

RieNa said...

haih. ni awat lama tak update nih..???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails