Monday, December 24, 2012

BBQ Christmas

 
Recently, ummi n i love watch chef ammar cooking. Channel Al hijrah, Pernah tengok tak?? Terliur aku dengan ummi tengok. If korang jenis suka kan masakan arab ok la. Aku dah tentulah! sebab banyak resepi daging. Maka timbul la idea dua beranak nak buat BBQ cuti christmas esok. Tak sabar plak aku. Memang sesuai la nak buat esok. Semua adik2 aku ada, Semua tugasan aku dah bahagikan. Sayur dan bahan2 untuk diperap pun aku dah beli.

 
 
Weekend yang lepas, i'm so happy, hari sabtu aku dapat dating dengan hubby satu hari. Zara plak dijaga oleh mak cik dia. Kami dah bg rasuah 1 set KFC hehe. Ok la kan. Kami tengok wayang cerita hobbit, memang bestlah, plus aku tgk 3D. Cantik sgt tgk view. Habis wayang kami beli baju dan kasut untuk zara. Senang beli tanpa dia. Tapi kami plak asyik bergaduh pasal design baju haha. kadang2 tu depan promoter.
 
 
Aku pun ada hajat nak minta sesuatu kat hubby, Alhamdulillah hajat aku ditunaikan. Punya la happy aku. Sampai sekarang aku happy. haha. mcm tu lah, if x dapat masam mencuka. nghee.
 
ok gtg.. selamat bercuti!

2 comments:

Unknown said...

nasi kandaq mana ni?

Mommy Nur Zara said...

Nurul.. yang gambar tu rancangan TV masakan. cara islamik. cuba search. Chef ammar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails