Friday, November 16, 2012

Tahniah adikku..

Finally, 7/11/2012 seorang lagi anak pak Mus naik ke pentas. Walaupun dah lewat, aku nak ucap jugak TAHNIAH  Faten!. kami semua bangga dengan kamu. Yang pasti ummi dan abah pasti paling gumbira. Tercapai hasrat ummi nak semua anak nya paling kurang ada diploma. Alhamdulillah. Tinggal mak su la eh.. Kaklong tengok mak su pun semangat study. Kurang2 kami jadi pembakar semangat kat mak su.Insyaallah kami doa kan mak su pun naik pentas macam kami. Amiiiin


 
Konvo berlangsung di Dewan PICC
 
 
Aku make up dia skit. U look fresh faten ngheee
 

Insyaallah nnti giliran anak mummy yeaa.. amiin

Zara dan bunga. jenuh la aku kawal dia. Meraung dia nak p area jualan bunga.
Berderau darah aku huhu

 
Dia nak pegang, x bg sapa2.
 
Sebelum balik kami singgah di restoran saba, cyberjaya. nasi arab nasih macam dulu. sedap. Puas hati!!
 
psstt.. hubby dah bg green light aku sambung belajar lagi.. cuma aku je yang buat x tahu huhu..bukan senang dpt keizinan dari suami kan kan? aku je yang tolak tuah nghee nghee
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails