Tuesday, November 6, 2012

Miss to be here

 
 


 
One of the things i miss the most is spent with zara in bookshop. This month, i wish i have time to bring zara to go borders, queensbay Mall. We love spent together here. Tgklah weekend mana yang free. Suka tgk dia bila masuk ja she will shout.. yeaaaa =)
 
Y borders? sbb sambil layan zara pilih buku aku boleh bau kopi starbuck haha...satu lagi buku di borders byk yang import n comel sgt.Oh.. Library seberang jaya pun dah lama i x jejak.
 
Dari dulu kalo nak rasa tenang, selain ke pantai aku suka berada di kedai buku.Tapi aku bukan ulat buku macam kak ida, bila baca  n3  kak kniedaz , aku sangat memahami hehe.. sampai sedut buku tuu. I salute u lah!
 
Ikut kan masa aku pregnant if i am not mistaken 5 months dah bawa zara pegi borders, tapi of cos la dia dlm perut lagi nghee n start beli buku baby, walaupun masa tu  aku x tahu lagi jantina. Tapi too bad, buku tu pun dah hancur, x pe janji zara sempat khatam buku tu hehe.
 
 
                                               
 
above.. zara x keruan tgk buku byk. Tapi beli satu saja =)
 
p/s : tinggal berapa hari nak cuti sekolah. hubby dah plan nak bw kami holiday! yahoooo.. mcm la aku byk cuti huhu.

3 comments:

Kniedaz said...

best kan gi kedai buku...Danish, Danial, Dayani n Dayana pun suka juga...cuti sekolah la time nak jalan Fara...tapi tu la kan...cuti nan hado..hehe

shahirahkhairudin said...

kami pun peminat setia borders. syurga dunia no 2 kekdahnya.

Mommy Nur Zara said...

Ye kak ida, besttttt tenanggg sgtttt. belek2 buku lama2. syarat pertama p borders x bw hubby. nnti dia bising kalo dok lama2.. haha. bw ummi n zara ja..

Shira.. betoi2 syurgaaaaa. lagipun interior design borders best haha.. yg tu pun salah satu aku suka ke sana.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails