Thursday, January 5, 2012

Azam 2012...

Assalammualaikum, hello, n Hi everyone!

Hoho.. here i come 2012. Yeah..i've been missing in action about.. hmm.
Nop.. tipu. Mcm biasala i ni... kena tunggu mood mariiii. baru nak cbuk nak taip.
Blogger lain sana sini dah wish hepy new yr.. but me.. just see.. n read huhu

I think am not late.. cos my n3 still in new yr.. january hee.. hepy new yr k!
so many things happened in the past few weeks which i dunno where start haha.

okay..lets start fara.. this n3.. i wana focus my azam.
Setelah dikenalpasti ive listed 4 big things in 2012. Others.. biarlah menjadi rahsia saya.
my list below... Lebih tepat.. i kena berubah lah

First.. i nak menjadi seorang anak , mummy dan isteri yang baik. x cpat melenting. Nak cool ja.

Second.. pengurusan kewangan yang baik.Include saving anak n i lah, hutang dsbnya. I thing people out there.. hv same thing problem with me. am i rite.

Third... Teruskan eating healthy. ya.. ya.. hopefully saya dpt menahan nafsu yg satu ni. To be honest.. i think cooking healthy meals are the easiest!!. Lgpun i luv salad. Selain tu banyak google cara exersice yg betul. I means according probblem masing2. Like problem flabby di perut.. hv exersice dia sendiri.

N lasttttt.. yess. im reading english novel.. sophie kinsella. I luv sophie kinsella. It is bcos her writing was so good n great! Am not finish yet. To be honest am not really bookworm. Buttt.. i must for "tocer" my otak. if not my brain will karat!! haha. others.. for my therapy hehe.

Anyway.. 2011 for me.. agak kelam kabut. Aku rasa, aku masih kekok menjalani seorang ibu dan isteri. Huru hara dgn masalah kesihatan zara yg tidak menentu. ya la seorg bayi yg hendak membesar. Sesiapa yg berstatus ibu.. korang paham maksud aku tu. congrats for myself cos berjaya menahan sabar dgn karenah my lil Zara. Yang mana sememangya aku tidak duga apa saja tindakan si kecil ni. dan of cos perbuatan yg buat jantung aku hampir gugur.

Tapi.. tapi.. aku syukur segala urusan dibantu oleh Encik suami.. dan x lupa juga ummi. (hai ummi! tau mesti baca hehe) Segala kekurangan aku dibantu si suami. terus magic.. ting! segala problem setelll! nampak sahati sejiwa gitu ;p

Alhamdulillah.. Syukur kepada Allah.. segala nikmat yg kau berikan. Gembira, sedih, sakit.. semua aku rasa.


 

Can u spot my lil zara hehe.. dah setaun 4 bulan dia membesar bersama aku dan suami tercinta =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails