Thursday, November 10, 2011

Ustaz Don yang fun..


Isk.. kalo la ada ustaz ni kat sekolah aku dulu. Hari2 aku mai hahaha. Tapi aku sll terlepas rancangan dia. Sekali saja aku tgk rancangan 30 minit ustaz don.  hari apa ntah. Suka sgt tgk dia berceloteh kat tv. Cara penyampaian dia aku rasa aku senang ja paham. So aku nak kenal dia lebih dekat. Siapa la ustaz Don ni...


Nama penuh beliau ialah Don Daniyal Don Biyajed. Pernah belajar Qiraat di Azhar.

Apa yang menarik mengenai Ustaz Don ni, cara penyampaian dakwah beliau mudah di fahami di samping beliau mampu menarik minat penonton. Gayanya ala-ala Matluthfi.

Ustaz Don ni isi-isi ceramah yang diberi mudah difahami dan sangat menggalakkan kita supaya sentiasa berfikiran positif.

Soalan yang diberi kepada beliau juga alhamdulillah. Beliau dapat menjawab menepati soalan yang dituju, plus suka tengok cara beliau menyampaikan dakwah. Sangat senang menontonnya. Di luar Ustaz Don ni memang seorang yg peramah.

Adik beradik beliau semua nama DON starting. Semuanya baik-baik belaka.

Termasuk Don Lokman dan Don Asyraf. (Adik kepada Ustaz Don)

 P/s.. ingatkan Don nama panggilan.. rupanya mmg nama betul. unik.

2 comments:

RieNa said...

dia org BM. bangga! hahaha

Mommy Nur Zara said...

ya.. ya farah ada bc dlm paper org BM. Umoq pun 27 taun. Muda lg. mcm i hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails