Tuesday, October 4, 2011

Pagi di Kem Kementah

Kejadian adalah minggu lepas. Tujuan asal aku n family ke KL.. ke kenduri member sklh aku merangkap anak pengasuh aku dulu hehe geddit? =)

Well dah sampai ke sana so kami terus bercuti lah. Plus aku dah lama x bercuti mana2. Ada pun asyik x jadi. huhu. May be aku akan buat 2 n3 saja pasal vacation di Kl. Lepas ni aku nak review pasal one restaurant.. I tell u it was yummmy! the food was good. So wait next n3 ya!

Kem kementah? rumah my SIL, baru pindah. Slps abg ipar aku balik dr USA.. naik pangkat n terus ditempatkan ke Kem Kementah. So kami x pnh ke sana.. maka bermalam kami di sana. Amboi.. mmg best rumah dorang. semua kelengkapan ada. Pindah just bw baju je.

Aku mmg suka sgt2. Cos.. aku mmg dah biasa dgn suasana kem sejak kecik2 lagi. Ummi penah mengajar di Kem Batu Kentomen. Jadi aku dah biasa naik truck askar (sory aku lupa term2 askar huhu) ke mana2 saja. ermm am really miss suasana di kem. Pagi2 tgk org berkawad n mcm2 aktiviti2 askar lah! (tu sbb aku juara kawad masa sklh ngehngeh i guess!)

Pagi sbtu aku terus ajak ummi n abah pusing2 di kem. Best2

till met playground. stop n biar kan si zara main. If uols nak tahu, this is her first playground experience ever! Akibat si ayah yg terlalu jaga keselamatan si anak. Dia kata x nak zara cedera. huhu..

So heres a few pics at playground kem.




Dua2 x mandi lagi. Aku, mmg nampak selekeh. Ada aku kesah?? muhahahaha

She was happy! i pun enjoy


 Start tantrum.. cos marah kat  mak tok dia naik buaian dia hahaa


Tgh siap2 ke kenduri. Sebelum bertolak pose ngan family kak niza. Sbb pas ni kami nak terus ke destinasi lain.


Thx kak niza cos etertain me n my family. masak sedap2. Thx again!


1 comment:

hAyati said...

Salam...sori nk ty..awk ad cntct no pngasuh x kt kem batu..yg kt kl kn?jln ipoh?sbb sy ngja d smp jln ipoh n tgh cr pngasuh utk ank sy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails