Tuesday, September 27, 2011

Why, Why, Why??? my babymoon =(

Pagi ahad yang lepas.. pagi yg memang cbuk. Saya cbuk dgn tugas yg paling setia..(x pasti redha atau tak hahaha)  mengemas.. dll.

Si ayah tido seperti mmg x da harapan akan bangun. Si anak tiba2 jadi morning person. Mood baby pun ok. Sbb baru bagi susu. Sebelum buat kerja yang lain pastikan tiada barang yg bole si anak masuk dlm mulut. Dia mcm biasa tetap tak duduk diam. Ah.. biarla dia di dpn. Saya biarkn dia dgn Tv chanel 618, baby tv. Fevret her tv. Ok done!

Saya terus menerus membuat kerja rumah dan saya rasa mmg keadaan agak tenang. Tiba2 saya rasa rumah saya senyap sunyi.. seperti tiada pergerakan langsung dlm umah (seperti x dak org ler huhu).. dgn perasaaan ingin tahu..dan syak wasangka yg tebal terus mnge"check dan saya ternampak seorang bayi menunjukan one development. yang mmg menguji mental saya.

whatttttttt?



Accepted. Tahniah zara.. finally, sayang (still call her sayang even i dok ratapi kehilangan liptic tuh huhu)berjaya dptkn lipstic kesayangan mommy. Mommy tahu dah beberapa kali sayang mommy cuba dptkan. mommy bole bayang betapa anak mommy seronok bermain2 dgn lipstic mommy.

Life so beautifulll (huh!) uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails