Monday, September 26, 2011

Bila dah dapat kaki..

Salam isnin...

Tiba2 teringat ada blog hahaha.. ok2. Minggu ni stress skit.. cos ada beberapa perkara perlu saya setelkn. Harap semuanya berjalan dengan lancar. Amiiiiin.

Below.. sedikit perkembangan my little lady babyyy.. nak jugak letak baby.. cos she alwiz my baby huhu.. dulu selalu dgr org ckp.. "fara tunggu la anak hang bole jln.. jenuh kejaqq"

Now saya dah merasa haha amik .. dulu saya ada la perempuan yg sopan n pemalu haha ya ke.. di sebabkan anak yg semakin aktif.. abis semua org dgr sora menjerit melarang si anak.. n of cos aksi kejar mengejar saya dan anak. (harap makin kurus ler saya uwekk hehe) sama ada berada di tempat formal n tak formal.

Kejadian.. di sunway carnival mall
Motif nak mkn2 di fish manhattan.. (iye saya penggemar mr. manhattan)


 x peduli dah. kalo boleh satu supermarket dia nak ukur. run n run





Cubaan lari dr mummy nya

Nak bergambar pun susah.. too hard


Today.. my baby turns 1 years one months.. how time flies isnt? huhu it feel like just yesterday i gve birth to her..

i love u sayang...


ur the reason i became i momma

and i thank you for introducing me to all these wonderful experiences...



may ALLAH will always guide you and bless you



sayang



Ayah and mummy!

muahhhhhhhhhhhhhhhh



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails