Wednesday, June 30, 2010

Tag Kak Riena..

Hohoho saya ada 3 tag yg masih belum dilangsaikan. So ptg ni nak kurang kan jumlah tag. Tag ni dari Kak riena.. sory kak terlambat skit. Ntah2 tuan punya pun dah lupa. huhu. Opis masih cbuk ngan pendaftaran pelajar baru.. Semester ni 3000 lebih pelajar baru. Fuh mmg ramaiii. Jenuh la kami nak layan karenah2 budak2 nih..

Jom kita tgk soalan2nyaaaa..

1) Apa yang bermain di fikiran you all sekarang?


:: Ingat balik nnti nak makan salad… rebus ubi, boh salad, kalo ada carrot dalam peti ais bleh la letak last boh thousand island. Then tabor pasli. Pas tu nak minum fresh milk wahhhh sedapnya. Hahaha otak aku nak mkn ja..



2) Apakah nama samaran you all?

:: Dari sekolah org call me Farah..



3) Berikan 3 orang you all syg:

:: My lovey dovey familia.. My buddies n sepupu papat..



4) Panggilan untuk si dia:

:: abang ermm kalo nak kan sesuatu darlinggggggggg.. kehkeh



5) Hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa:

:: I nak gi Perth, Australia. Dah gtahu. X tau la dia ingat saya main2. Sungguh saya nak pegi laaaa



6) Blog mana yang you all suka visit:

:: mama blog.. nak tau experience org bersalin, jaga anak... N onother all my fren blog list.. I visit.. ya la nak tau perkembangan semasa dorang.



7) Tag kan kepada 15 org blogger yang you all rasa menarik:

:: hah selalu saya yg terkena. Now nak kenakan jeng2 :



irah

Daniamy

Kak ina (Keranamu aku disini)

Eqen (my life)

Riy (Aku Gadis Ikan)



Hehe.. kawan-kawanku sekalian.. sila jawab ya! I tungguu..
Pesan saya.. HADAPI DENGAN SENYUMAN kehkeh



terima kasih.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails