Wednesday, December 16, 2009

Whoopss!


I'm so so sorry. Rite now.. sy busy menjalankan tugas as a wife yg mengikut ke mana saja suami saya. hikhik cewah. Tp betullah. Sehingga kan setiap hari kami berebut sapa yg dulu nak bw jupa mak menakan n sepupu sepapat kedua2 belah. Sometime feel rasa bersalah ja.. ya la nnti ada saja msg nak kami dtg ke rumah. But insyaallah semua rumah sy akan pegi with hubby. That's y la till now sy x dpt update pic solemnization. Harap bersabar ya!
Apa2 pun i'm just wanna say.. dr akad nikah till kenduri my husband semuanya berjalan dengan lancar. Cuaca pun ok. Alhamdulillah. Thanx rakan2 n semua lah yg dtg kenduri saya.
I promise to upload pics when i home yaa. Muahss to all.
Peace Luv.

3 comments:

Arissa Adlina said...

jgn lupe umah ieda kat Batu gajah sekali yer...hikhihk

Mommy Nur Zara said...

alamak hahahaa.. sini pun x abis lagi pusing. Makna kata taun depan la ieda oiii

M NazriBlog said...

Tahniah...Selamat Pengantin Baru. Rasanya tak terlambat lagi nak ucapkan ni...

By the way, saya nak syer idea berikut dengan awk. Bila dah berumah tangga ni, perkara ni mmg penting. Sila lihat :

Sebagai pembuka kata saya adalah agen takaful di Prudential BSN Takaful cawangan Seberang Jaya, Penang.
Tujuan saya menulis email ini ialah untuk memperkenalkan tentang Perlindungan Takaful Keluarga.

Idea asasnya ialah : 1. Lindungi Pendapatan
2. Mencipta Peruntukan Perubatan
3. Simpanan atau Pelaburan

Penerangan lanjut boleh rujuk di : https://www.prubsn.com.my/accounts/prubsn/

YM saya : nazrikda2005

Terima kasih

Mohamad Nazri Bin Shafie
Prudential BSN Takaful
019 592 6319

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails