Thursday, December 17, 2009

New routine as a wife

How is it feels being wifey? I cant really put in into words. Masha Allah, it's beautiful and even the word beautiful did not do justice to describe it. No more wakeup and goodnight calls and SMSes and instead it were replaced by this serenity and tranquility feel which we never really felt before. And we both sleep peaceful ( or then again maybe not, oopss). hehe
A lot new routine. Antaranya Dday.. i slept at Kg.Petani. Morning abg kejutkan sy soh siap2 cepat follow him at pasar Bukit Mertajam. I'm just say What??? Kalo dulu pg ahad sy masih bermimpi di atas tilam. Mau lajak sampai pukul 10 pg keh keh. Kalo Ummi tahu i'm sure ummi pasti gelakkan saya.

Rupa2 nya abg nak beli ayam. Adoi laki ku.. My michale ni sgt suka bela ayam. Bangun pg tgk ayam. B4 nak tdo pun nak kena tgk ayam. Fuh.. but i'm okayy.. xkan nak jeles ngan ayam tu kot hahahahah

Sdg memilih ayam
Apa yg diberitahu oleh abg.. ada ayam jepun, ayam daging, ayam kampung.. ayam piru pun ada
Tu dah ada yg berkenan

Balik2 terus masukkan ayam kesaygn abg dlm umah. Kusyuk tu.


tadaaa.. siap boh mkn minum kat ayam2 dia.
Then baru saya sarapan.

5 comments:

M NazriBlog said...

Happy honey moon

aMy@LoLipOp said...

comey, comey!
aku sukaaaaaaaaaaaa....
klo p market bm mmg aku ska p tgk ank² aym dgn itik kt situ..
hehehehe...
tp bkn boley bli bela pun..
harap mama aku nak bagi!
hua hua hua.. ;P

Mommy Nur Zara said...

Amy: ya comey sgt. Aku pun dah mula jd cam hubby. Nak tgk saja ayam tu.

M.Nazri:Thanx nazri. Dah balik pun

RieNa said...

nanti cikgu blk s'wak sapa nk bg mkn ayam2 tu??

Mommy Nur Zara said...

RieNa: hahaha tu la yg menjadi persoalan kami juga. As usual, my FIL la yg menjadi mangsa. Dia dah get ready pun. Cos byk kali jd mangsa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails