Wednesday, July 22, 2009

Saya tgk dia, dia tgk saya


Hahh.. dia la yg dok ngorat2 saya.. hehe. Baru2 ni saya n family berjalan-jalan ke Alor Setar. Angah yg bertindak sbg pemandu kami. Disebabkan pemandu kami sgtla laju n cermat bw supa F1.. maka kami pun terlajak sehingga ke Kuala Perlis. Sepanjang jalan ujan sajo. Tapi x la lebat sgt.
Dlm perjalanan tu ternampak la ladang rusa.. ladang burung unta di tepi jalan. Saya otomatik gedik soh angah berhenti. "Nak tgk.. nak tgkkk" rengek like budak2. Angah yg memahami hasrat akak dia. kami pun singgah sekejap.
Punyala pjg leher nyaaaaaaaa.. Dah la sangkarnya pendek. Takut ja saya. ya la mana tau dipatuk nya muka saya. Scarry ja. Haha ntah apa2.Style imagine teruk2. Tapi sy, angah n awie tetap gigih nak bergambar hehe..

so layan pic kami nih

Awie cuba menarik perhatian burung tue dgn sore yg manja.. hehe

dah berjaya tu. Bagus2

Ok.. cepat2 panggil angah tolong snap. Tu pun saya dok jauh. Oh saya cukup x suka bergambar ngan adik2 saya. Sy kelihatan kemetot huhu



Cubaan bergambar ngan burung . Tu pun sy takut. Asal awie nak snap je sy rasa dia dtg dekat ngan sy. Last gini la pic jadinya. Sy tgk dia, dia lak tgk kita like.. mau terkam hahaha

Yesss berjaya!! Abis2 snap terus larikkss

Ni dia lak soh sy snap. Ohh awie mmg pelik n giloss. Suka bergambar ngan aksi2 yg pelik. Layannnn


Abis ja snap terus kami pulang. Sampai kat umah dlm kul 8 bih. Best jln2 kali ni sbb x panas n renyai2

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails