Friday, July 10, 2009

Menunaikan rutin saya setaun dua kali

Apakah rutin tu??? Oh hr ni saya ada dentist appointment. Saya nak cuci gigi. Saya ni dlm setaun 2x wajib cuci gigi. Dah lama tertangguh.. If saya x wat saya rasa mcm ada benda melekat di gigi saya. Minggu ni saya berjaya menapak ke klinik gigi. Kali ni saya wat appointment di klinik gigi Sungai Dua. Saya x pnh wat di sini.
Selalu wat Klinik pergigian tasek Gelugor.

Dan perkhidmatannya saya dapati sgt la bagus.. Cepat!. Bayangkan wat appointment hari Rabu (8hb 7) then terus dpt hr jumaat. X pnh dpt secepat mcm gini. Bagus skali!!. Appointment kul 9a.m. Tapi kul 8.15a.m saya dah ada d klinik. sampai2 je.. Yessss saya org pertama uuu. Sukaa hahaha. saya x suka menunggu tau.
"Farah wahida.. sila masuk" dan.. dan jantung dup dap dup dap. Takut wooo. Dah lama x wat. Duduk je atas kusi.. mcm biasa rasa penyesalan mula bersarang dlm hati gue. Haha.. pas tu pembantu Dr mula la masukkan air.. Gerudi bagai.. Euwwwwwwwwwwww sakit maaa. Doc: tahan yeaa.. skit lg" Mata saya asyik terpejam menahan sakit.
Doc: ok dah siap.. amik ubat kumur di bhgn farmasi. Oh lega. Sblm ni saya x pnh dpt. Eh bagus lah hehe
Dan skang saya dah puas hati.. gigi bersinar uuu haha. Bleh senyum selalu. 6 bulan lg nak wat appointment lain.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails