Tuesday, September 10, 2013

Hari terbuka asrama Mak Su

Hai.. salam saat aku menulis hujan masih x berhenti2. Sehari hujan.Musim hujan. Si zara pun demam. Semalam dah amik ubat di hospital. Harap makin okay. Sebab skrg aku dah start sibuk dengan peperiksaan Diploma.
 
 Sejuk-sejuk. Time2 ni pekena kopi atau teh tarik mesti layan ja kan. Cicah plak dengan roti. nyum.. nyum. Tak pun buat megi tom yam pun best hehe. Ingat makan ja bila hujan.
 
Ok2 balik pada tajuk, sabtu lepas dah janji dengan ummi nak attend hari terbuka asrama di sekolah dia. Aku kalau boleh setiap aktiviti mak su aku nak support. Aku x nak disebabkan perbezaan umur yang banyak, kami mcm ada gap. Kiranya aku nak kami acting like kawan-kawan. Dia boleh sembang apa saja dengan aku. Plus next month mak su nak menghadapi peperiksaan besar PMR. Good luck maksu! kami sentiasa doakan mak su berjaya. Amiiiin.
 
Mak su pesan bawa Zara. Okayla . sebenarnya berataku nak bawa miss flower. Sebab dia x sihat.
Pukul 10.30 pagi kami dah sampai di Sekolah Mak su.
 
Sampai ja tgk mak su tgh buat persembahan. Marhaban. lambai2 kat dia. nak bgtau kami tgk persembahan dia.

 
Abis mak su buat persembahan. Miss flower dah heret aku ke blkg pentas

 
Keadaan dalam khemah. Ramai

Mak su n the gang dah culik miss flower. Dia ramai peminat kat sini hehe



 
Aktiviti-aktiviti lain di sekolah

Pengetua sekolah mak su. Dah nak bersara bulan 11. Mesti sedih student sini. Seorang pengetua yg gigih dan berdisplin.

Depan bilik asrama mak su. Creative!



Miss flower dengan mak tok
 

 
Keadaan bilik mak su

  Masuk bilik kami dapat  gift gula2. Miss flower suka lah!
Hah ni aku snap, sbb ada peljar lelaki popular datang melawat. Dekat belakang aku budak2 perempuan dah menjerit2. Aiseh rilex la. kat universiti nnti byk lelaki2 yg handsome. Tapi aku tgk ok la not bad! tinggi. pakai songkok ala2 ustaz hehe. Suka la korang dapat masuk bebas melawat aspuri. =)

Abah n makcik pun dtg bg support

Aku n miss flower

Hah jgn x tau miss flower memang minat dengan baju uniform. Dia suka kawad. Cam tu mmg ikut mummy dia. Juara kawad masa sklh. suka la tu dpt snap ngan akak2 ni

 
setiap tiang ada biodata cikgu sekolah mak su
 
Abis ja melawat asrama mak su. Kami terus ke Jusco cari buah buahan n sayur. Untuk Mak su dan kawan-kawan. Semoga selamat dan tenaang menjawab soalan. Bulan 10 x lama dah tu. Aku pun gementar untuk mak su. jangan stres2 okay!
 
 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails