Friday, August 17, 2012

yay! raya.. raya

Aku masih bertugas lagi hari ni. Mood keja jgn tanya laa. Dah tentu2 x de. Then tiba2 member opis bgtau good news.. kami dibenarkan balik awal. yahooo. Pukul 12 tgh dah boleh punch out. Terima kasih tuan besaqqq. Hari ni berbuka puasa di kampung ku. So pasti meriah. last iftar ramai2. x sabar nak balik.

Kejap dah raya. Bila nak raya.. tu tandanya anak kesayangan ku nak masuk 2 tahun. Macam2 persiapan yang aku buat. Untuk raya.. untuk besday zara.Oh ya adik aku yang no 3 pun nak tunang syawal ni. So byk agenda lah syawal ni. Harap semuanya berjalan lancar. AMINNnn..

Dengan ini aku nak mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua terutama blogger2 opis..mohon maaf zahir batin sekiranya ada terkasar bahasa dan tulisan-tulisan di sini, selama ini, mana tahu dalam diam ada yang terluka. Rambut sama hitam, hati lain-lain kan….maaf dipinta sekiranya ada ya…

Last pic iftar aku anak beranak di luar. Misi mencari baju zara. so kami berbuka di luar.





Puan blog. rindu tak? hehe

Antara menu kami. Pizza aku lupa nak snap. Sbb laki aku yg ngidam pizza. i mode western. nak chop saja... hasilnya bila berbuka semua makanan sejukkk huhu.

Ok hati2 dijalan raya. i x pe dekat2 sajaaa. :)

Selamat hari rayaaaaaa


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails