Thursday, May 3, 2012

Hari kecemerlangan Mak su Zara

Weekend yang lepas, aku teman ummi a.k.a driver ummi ke sekolah mak su. Ada hari kecemerlangan. So drive to SMK Kampung Selamat.  Aku bawa si tenit tu sekali. Teruja sangat masuk sekolah ni. hahaha sebab dah lama tinggal kan sekolah. Above, first picture up, it shows hasil kerja tgn student, Kagum aku tgk.

Jumpa ja mak su.. terus aku tanya dia. "Mana elfi?.. mana elfi?? " haha Kononnya elfi tu la budak paling popularrr kat sekolah tu, budak paling pandaiiiiii. Aku ada la tgk tru Fb mak su zara. Ok la not bad.. ala2 korean. So bg aku advantage kat dia la kan. kan skrg budak2 sklh minat ngan drama2 korea haha. Lawak ok, mak su zara cuti weekend, mesti story pasal si elfi ni.. kelakar ok. kiranya every week aku dgr story pasal dia. Funny la budak2 skolah punya story. Dulu aku x da la mcm tu kot kahkah..(eh betol okayyy) Errr last2 aku x jupa jugakk

Ok2.. masuk tajuk balik.. Mak su zara dpt pelajar paling komited. Wohoooo. tahniah2!!! Aku setuju sgt ngan anugerah tu. Mmg berlawan dgn aku okay hehe. Mak su zara ni yg aku pelik sampai sekarang. Pasal bila nak bangun ke sekolah, mesti pesan kat abah.. kejut dia Jam 5.33 a.m.. dia x akan sebut 5.35 haha. Disiplin dia mmg hebat. Cuti sekolah dah start study buku tingktn 2. Aku jgn harap la huhu. Harap zara amik teladan mcm mak su.

Below, pic sekeliling sekolah

Asrama mak su zara. Beautiful, creative n cleannnn

Ujung sekali almari mak su.. UDA


Kenal kan??? hehe



Tu Farhah.. cute

Laluan ASPURI

ASPURA


Letih dah.. rehat


Ternampak ni.. nice words.." PEMIMPIN YANG BAIK AKAN MEMIKUL TANGGUNGJAWAB DAN TIDAK AKAN MENYERAH KALAH"


Dua2 ada bakat nih

Pukul2

Pentas

Di luar.. mcm2 ada.. laksa, rojak.

Semoga mak su terus success.. dan menjadi anak kebanggaan ummi dan abah amiiiin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails