Thursday, January 27, 2011

She loves si boroiiii..... is that ok???

Sape si boroi nih haha.. actually si boroi ni ialah patrick. Tiap kali ke rumah mak tok dia.. if ternampak patrick terus senyum sengih2. Wpun saya tgh bermain nampak je si patrick terus x layan saya. Zara gomoi dia.. tarik2 si boroi. If zara nangis, saya bg je patrick terus setel masalah. hehe. terus senyum.
Try juga bg soft toy lain bole dia wat x tau je.

Tapi semua toy tu adalah kepunyaan mak su die. huhu.. Pernah tau kami ada di rumah mak tok skali cari lah si boroi. Cari.. cari rupanya mak su dia sorok patrick dlm almari. Amboi mak su nnti kak long beli lain laaa. Kedekut eh kamu huhu. Padahal saya tahu mak su dia x suka toy dia bau muntah zara hehe.

Tp mak tok dah offer nak belikan di hatyai nnti. Terus saya kat okkkk hehe. Selamatt haha...


  •  Yang lain jgn la sedih... zara x layan huhu

4 comments:

Kniedaz said...

sat je zara dah besar.. ^_^
sebab apa dia suka patrick?
hehehe...cuba ingat!

Mommy Nur Zara said...

ingatttttttttt haha. uih turun kat zara ka. Patrick akak ada lagi kat dpn screen hikhik.

Mommy Nur Zara said...

ingatttttttttt haha. uih turun kat zara ka. Patrick akak ada lagi kat dpn screen hikhik.

Kniedaz said...

hehe..patrick ada lagi kat dpn meja ni..tak taula si squidwart tu ada lagi tak kat si Razak..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails